Tegoroczna odsłona realizowana jest w klimacie „American Dream” - nagrodę główną stanowi wyprawa marzeń na Zachodnie Wybrzeże Stanów Zjednoczonych. Uczestnicy Programu, którzy wykażą się największą ilością zakupionych/sprzedanych urządzeń FUJITSU, będą mogli m.in. zobaczyć Grand Canion z lotu ptaka, przejechać się po legendarnej Route 66 Mustangami cabrio, odwiedzić Casino, czy podpatrzeć, jak żyją gwiazdy w Los Angeles… Te oraz wiele innych atrakcji czekają  na wszystkie firmy biorące udział w Programie!

Na platformie internetowej, dostępnej pod adresem www.poznaj-klimat.pl, po otrzymaniu loginu i hasła można śledzić przebieg Programu oraz swoje aktualne miejsce w rankingu. Zgodnie z postanowieniami regulaminu, w klasyfikacji premiowane są aktywne zakupy urządzeń klimatyzacyjnych typu Split marki Fujitsu.

- Po dwóch latach prowadzenia Programu Wsparcia Sprzedaży zdobyliśmy już na tyle duże doświadczenie oraz wiedzę, aby III edycję poprowadzić z największym do tej pory, jak ufam, sukcesem. Wszystkim szczerze życzymy powodzenia i zachęcamy do współpracy, bo nagrody są wyjątkowo atrakcyjne. Poza nagrodą główną, na wszystkich uczestników czekają nagrody rzeczowe oraz nagrody niespodzianki - przekonuje Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR.